10 הטובים ביותר דברים שכדאי לעשות בעקבה

עקבה, הממוקמת בחלקה הדרומי של ירדן, היא עיר נמל מהפנטת הידועה בהיסטוריה, בנופים המדהימים ובחיים הימיים התוססים שלה. עקבה, השוכנת על חופי הים האדום, היא יעד פופולרי לתיירים המחפשים הן חוויות תרבותיות והן אסקפדות הרפתקניות. להלן 10 ה דברים שכדאי לעשות בעקבה הטובים ביותר.

1. שנורקלינג וצלילה

הים האדום הידוע כאחד ה דברים שכדאי לעשות בעקבה הטובים ביותר ונודע במימיו הצלולים ובחיים הימיים המגוונים שלו. חובבי שנורקלינג וצלילה יכולים לחקור שוניות אלמוגים צבעוניות, לפגוש מיני דגים אקזוטיים, ואפילו לשחות לצד צבי ים ודולפינים מלכותיים.

דברים בעקבה

2. טירת עקבה (מבצר עקבה)

מבצר עתיק זה, שראשיתו במאה ה-14, עומד כתזכורת להיסטוריה העשירה של עקבה. המבקרים יכולים לחקור את החומות, המגדלים והתערוכות ההיסטוריות השמורים היטב של הטירה, המציעים הצצה לעברה של העיר.

3. מוזיאון ארכיאולוגיה עקבה

התעמק במורשת הארכיאולוגית של ירדן במוזיאון שובה לב זה. הוא מכיל אוסף מדהים של חפצים, כולל כלי חרס, מטבעות ופסלים, המספקים תובנות על התרבויות העתיקות של האזור.

קרא גם על מעבר הגבול המלך חוסיין כאן

4. טיולי שייט והפלגות

לחוות את יופיו של הים האדום מנקודת מבט אחרת על ידי טיול בסירה או שייט. תיהנו מנופים עוצרי נשימה, צאו לאתר דולפינים והתענגו על שקיעה שלווה על פני המים המנצנצים.

5. מצפה ציפורי עקבה

עבור חובבי טבע וצפרים, המצפה הוא אחד מה דברים שכדאי לעשות בעקבה הטובים ביותר. הוא מציע הזדמנות לחזות בדפוסי הנדידה של מיני ציפורים שונים העוברים באזור. זו הזדמנות מצוינת להעריך את המגוון האקולוגי של ירדן.

6. טלבאי עקבה

אזור נופש מודרני ויוקרתי על חוף הים, Talabay הוא מושלם עבור אלה המחפשים רגיעה ופינוק. האזור כולל מסעדות יוקרתיות, מרכזי קניות וחופים בתוליים להירגע ולהתחדש.

7. מדבר ואדי רום

צאו להרפתקה מדברית מרגשת במרחק קצר מעקבה. ואדי רום, הידוע גם בשם "עמק הירח", מציע נופים שובי לב, עם דיונות חול עצומות, קניונים מחוספסים ו פטרוגליפים עתיקים.

8. חופי ים סוף

עם קו חוף המשתרע על פני 27 קילומטרים, עקבה מתגאה בחופים ציבוריים ופרטיים יפים. המבקרים יכולים להתחמם בשמש, ליהנות מספורט ימי, או פשוט לטייל בנחת לאורך החופים החוליים.

דברים שכדאי לעשות בעקבה

9. עקבה סוק

טבלו את עצמכם בתרבות התוססת של העיר ובאווירה השוקקת של העיר בסוק עקבה. השוק המסורתי הזה הוא אוצר של תבלינים, טקסטיל, עבודות יד ומזכרות ייחודיות לקחת הביתה.

10. מועדון גולף איילה:

חובבי גולף יכולים לשחק במועדון הגולף Ayla, מסלול גולף 18 גומות ברמה עולמית שתוכנן על ידי גרג נורמן הנודע. המסלול מוקף בנופים מדהימים ומציע חווית גולף יוצאת דופן.

בין אם אתה חובב היסטוריה, מחפש הרפתקאות או חובב חופים, לעקבה יש מה להציע לכולם. השילוב של מורשת עשירה, נופים מעוררי כבוד ופעילויות מרנינות הופכים אותו ליעד שחובה לבקר בו בירדן. חקור את פלאי עקבה וצור זיכרונות בלתי נשכחים בעיר הקסומה הזו שליד הים האדום.

אולי תרצה לקרוא כאן על אשרות כניסה לירדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן