החופים הטובים ביותר בראשון לציון

ראשון לציון היא לא רק העיר הרביעית בגודלה בישראל, אלא היא גם ביתם של כמה מהחופים היפים במדינה. מהים התיכון ועד לשקיעות ודיונות חול, חופי ראשון לציון מציעים חוויה מדהימה גם למקומיים וגם לתיירים. הנה כמה מהחופים הטובים ביותר בראשון לציון.

1. חוף גורדון

חוף גורדון לוקח את שמו מרחוב J L גורדון, אחד הצמתים המרכזיים מזרח-מערביים של תל אביב. זהו החופים הפופולריים ביותר מבין שלל החופים של תל אביב, וביום חם ושטוף שמש צריך למצוא את מקומכם מוקדם כיוון שאתם מתחרים במשפחות, תיירים ובני נוער. חוף גורדון מתחיל בקצה הדרומי של המרינה של תל אביב ומתפתל כחצי קילומטר דרומה, שם משתנה השם לחוף פרישמן.

חופים

טיילת שלמה להט עוברת במקביל לחוף הים המרשים של תל אביב. כמה בנייני דירות ומלונות מודרניים רבי קומות משמשים רקע מרשים לחוף גורדון. חוף זה חופשי לשימוש ולא חסר מקום לינה בסביבה. מסעדה יוקרתית ובית קפה על החוף משמשים כמסעדות פופולריות ממש על החוף.

אתה יכול לשכור מיטות טרקלין או כיסאות במהלך העונה – אפריל עד אוקטובר – ויש הרבה ספקים המספקים גלידה, משקאות קלים ובירות קרות. ברוב החופים של תל אביב באורך 14 קילומטרים יש מצילים. חוף גורדון מציע הליכה, ריצה, חדר כושר חיצוני ומתקני רכיבה על אופניים. זה רק חצי שעה נסיעה מראשון לציון.

בעונת הקיץ מתקיימות פעילויות שונות במהלך היום והערב, והטיילת היא מקום מצוין להתכנסות. לחוף הזה יש אווירה מקסימה והוא נקי, בטוח ומתוחזק היטב. המתקנים כוללים מדשאות מטופחות, ספסלים מעל החוף, מתקנים למקלחות ומלתחות.

אם אתם עדיין צריכים לשכנע כדי להכניס את חוף גורדון לרשימת הדליים שלכם, העובדה שנשיונל ג'יאוגרפיק מדרגת את תל אביב כעיר החוף ה-9 הטובה בעולם תסדר לכם את העניין!

2. חוף בית ינאי

בית ינאי ("בית ינאי") הוא יישוב קטן וקהילה של חקלאים עם אוכלוסייה של כ-450 נפשות. יישוב זה, שהוקם בשנת 1933 על ידי מתיישבים מפולין וליטא, נמצא במישור השרון במרכז הארץ. חוף זה, הידוע בזכות החוף בעל אותו השם, מדורג בין הטובים בישראל הודות לרצועות החול הלבן הארוכות והרחבות שלו לאורך החופים המזרחיים של הים התיכון. זה מרחק נסיעה קצר מראשון לציון והוא אחד החופים הטובים בראשון לציון.

מלבד שחייה ופולחן שמש, החוף הזה פופולרי עבור אלה שאוהבים לגלוש עפיפונים, ודייגים שנהנים להטיל קווים לאורך קו החוף. חוף החול הלבן והמים הכחולים קריסטל עם טמפרטורה ממוצעת חמה של 25 מעלות צלזיוס (77 מעלות צלזיוס), מאפשרים רחצה נעימה בעונת הקיץ הארוכה. שלושה חופים – נואיבה, מכמורת ובית ינאי – מתחברים כדי לספק רצועה של 5 ק"מ (3 מייל) של חול בתולי המשקיף על המים הצלולים של הים התיכון [1].

חוף בית ינאי הוא אחד החופים המובילים לגלישת עפיפונים לאורך חוף זה, ומושך אליו גולשים מכל הארץ ומחוצה לה. הביטו אל הים ויש עשרות מצנחים צבעוניים באוויר שמצליפים את הגולשים לכאורה ללא מאמץ על פני הגלים. מלבד היותו גן עדן לגלישת עפיפונים ובורד, יש לבית ינאי גם מוניטין של יופי טבעי, המושך אליו חובבי טבע שבאים לראות ולהיראות.

3. חוף פרישמן

חוף פרישמן הוא אחד החופים המרכזיים, ומכאן הפופולריים ביותר, בסביבת ראשון לציון. זה לא אומר שזה לא אחד הטובים ביותר. רצועה רחבה של חול זהוב רך מול החזית הצבעונית של מלון דן זה כל מה שחוף עיר צריך להיות.

חוף פרישמן, מצוטט לעתים קרובות כאחד החופים הידידותיים ביותר למשפחות בישראל, עומד במוניטין הזה עם שחייה בטוחה ומתקנים נהדרים. זה מוכר במעמד של פרס הדגל הכחול של החוף, המאשר גם כי איכות המים מצוינת.

כמו גם כסאות נוח, גזיבו ואינטרנט אלחוטי חינם, יש גם שפע של מתקנים לחובבי החוף הפעילים יותר. ישנם מגרשי כדורעף רבים ויש גם מרכז כושר חיצוני.

להיות קרוב ללב העיר הקוסמופוליטית ביותר בישראל אומר שיש הרבה מה שקורה בפרישמן. החוף מגובה בטיילת התל אביבית שלאורכה בתי קפה וברים והמקום המושלם לבילוי לאחר החוף. אם אתם מחפשים חווית חוף שלווה, גשו לחוף הזה – תוכלו למצוא גם אפשרויות Airbnb בראשון לציון פנטסטיות לאותו מפלט מושלם על חוף הים.

4. חוף הילטון

פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד חוף מרכזי זה הוא סדרה של סהרונים חוליים מטופחים המופרדים על ידי שוברי גלים סלעיים ונמצא במרחק נסיעה קצרה בלבד מראשון לציון. לא רק ששוברי הגלים עוזרים לשמור על החול במקום ולהגן על החוף מפני גלי הים התיכון; הם גם מחלקים בצורה נוחה את החוף לשלושה אזורים, כולם עם אופי משלהם.

החוף

מצפון נמצא "חוף הכלבים" שכפי שהשם מרמז הוא חוף ידידותי לכלבים. זהו אחד המקומות הבודדים לאורך חוף תל אביב שבהם המקומיים יכולים להביא את חבריהם הארבע רגליים להשתולל על החול ולהשתולל בים.

אולי תבחינו בגדר העץ הגבוהה לאורך הצד הצפוני של חוף הכלבים. זה מפריד בינו לבין חוף הרחצה החרדי של חוף נורדאו שמעבר לו. בהתחשב בערכים שמרניים כאלה שקיימים כאן, זה כמעט אירוני שחוף הילטון התיכון הוא אחד מהחופים ההומואים המפורסמים ביותר בעולם. קטע החוף הזה מסומן בדגלי הקשת הופך להיות מוקד לפעילויות במהלך שבוע הגאווה של תל אביב.

בעוד שחופי ראשון לציון הם אטרקציה פופולרית, המבקרים יכולים גם להתפנק במטרות הכושר שלהם בביקור בחדרי כושר בראשון לציון הרבים. בין אם אתם מעדיפים אירובי או אימון משקולות, יש חדר כושר שמתאים לצרכים שלכם. אז אתה יכול ליהנות מהשמש, החול והים תוך כדי שמירה על משטר הכושר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן