מסעדות טבעוניות מומלצות בתל אביב

מסעדות טבעוניות מומלצות אלו עוסקות במרכיבים הטריים ביותר. הרגישו את האהבה בכל ביס ללא בשר. בעוד ש'להיות טבעוני' הפך בשנים האחרונות למזהה טרנדי, בסצנת המסעדות הטבעוניות התל אביבית יש דווקא את הצלעות לגבות את הסחורה. בזכות האקלים והנופים המגוונים של ישראל, קצירת פירות וירקות טעימים ובריאים היא נקודת עניין (כפי שמוכיחים המערכים הצבעוניים בשווקים) והסועדים זוכים לקטוף את הפירות.

מסעדות טבעוניות מומלצות אלו כאן כדי לעזור להפוך את ישראל ידידותית לטבעונים. מחפשים לבשל סערה בחפירות שלכם? נצלו את ההיצע המקומי וצאו לאחד מהשווקים בישראל להרפתקה של קניות אוכל טבעוני. בין אם במסעדות טבעוניות מומלצות אלו ובין אם מבשלים מהבית, אל תשכחו לשטוף את הטופו עם כוס יין ישראלי נחמד.

מסעדות טבעוניות מומלצות

1. אופא

מהחזית הצחורה והמסודדת שלו, המוצבת בצורה לא מתנשאת בשוק לוינסקי בדרום תל אביב ועד לחלק הפנימי המדהים שלה, אופה היא מחקר בפרטים מדוקדקים. אז זה לא מפתיע שההשראות העיקריות של השפית שיראל ברגר מגיעות מהלחושים והגחמות של ממלכת הפלנטה – הדרך שבה ניתן למזג אותם ולהעביר אותם בצורה מענגת, ובאותה מידה, איך הם מפארים צלחת קרמיקה מהממת.

מסעדה טבעונית

2. באנה

חפש בגוגל "עתיד האוכל" ואתה בטוח תראה שפע של מאמרים וסיפורים ראויים לחדשות המתארים מסעדות צמחיות. כיום, כבדי משקל קולינריים כמו חוזה אנדראס, פותחים מסעדות צמחיות מסן פרנסיסקו, לטורונטו ועד לפריז, במה שבטוח יהיה כוח שמשתלט על העולם הקולינרי. עכשיו תל אביב יכולה להגיד בגאווה שהם מצטרפים לשורות תנועה צמחית עם צוות למופת מוביל.

3. מיכלאנג'לו

על פי אתר מומלצים, קצת מחוץ למסלולו של שוק הפשפשים של יפו נמצאת מסעדה הטבעונית מיכלאנג'לו, שעדיין משדרת את הקסם הווינטג'י של השוק עם הרהיטים והצלחות שלא תואמים. 

בואו לארוחות הבוקר הנדיבות, עם שקשוקה תוצרת בית של ביצת פולנטה ולבנה קשיו, או ארוחת ערב שבה מכינים מאפס מנות מקומיות טבעוניות אחרות שקשה למצוא אותן כמו בורקס. מקום כל היום המגיש ארוחת בוקר לארוחת ערב, מיכלאנג'לו הוא מקום טבעוני נסתר המתאים לכל פעם שרעב.

4. דוסה בר

במרחק הליכה קצרה מנמל תל אביב בקצה הצפוני של העיר נמצאת האוכל הצמחי הזה וללא גלוטן שבו דוסות (פנקייק דרום הודי דק מאורז ועדשים) שולטות בתפריט. קבל את הדוסה שלך עמוסה בתפוחי אדמה מסאלה או ירקות מבושלים, סלק או אפילו קשיו צזיקי. המקום הקז'ואלי הזה מנוהל על ידי אותו צוות של Alegria הכל-טבעוני, דיינר בצפון תל אביב המגיש כריכים, תבשילים וסלטים (כריך קבב אצות הוא להיט פופולרי).

5. בטוח

אם אתה רוצה להרגיש שאתה ניזון מהסבתא הסורית שמעולם לא הייתה לך, Saffe הוא המקום להיות בו. סאפה שוכנת בסמטה מאחורי בית רומנו הפופולרי, ומגישה סועדים בחצר גן ביום ושולחנות לצד הרחוב בלילה (כשהסמטה סגורה לתנועה). התפריט הוא סעודה ניתנת להזזה המבוססת על מה שיש בעונה, אבל מרכיבי הבסיס כוללים את כרוב המאלפו ממולא באורז מעל לבנה טבעונית, סלט סאה קצוץ וצ'יפס תפוחי אדמה מאודה מתובל בתערובת תבלינים בהרט.

6. ארבע אחד שש

כאן תמצאו אוכל מנחם חדשני משווארמה ללא בשר ועד לריזוטו ירוק שמנת עם פרחים אכילים. כל העיר מדברת על הסטייק נטול הבשר שמגיע במחבת ענקית והקוקטיילים שכולם עשויים עם מיצים טריים וחומרי גלם מקומיים. האווירה היא דיינר ניו יורקי: המקום הזה סופר חם.

7. אנסטסיה

מהרגע שתראו את אנסטסיה, תרגישו בבית. הכל מצוי בשפע בבית הקפה המרווח הזה: מהאור הזורח מבעד לחלונות ועד לצוות הבריאות והתפריט הנרחב של אפשרויות טבעוניות, גולמיות וללא גלוטן ומנות מזינות במיוחד. המוקד העיקרי באנסטסיה הוא אוכל טבעוני בריא. אפשרויות התפריט הטעימות כוללות: קיש הבטטה עם קרום כוסמין במילוי גבינה שופעת על בסיס אגוזי מלך, שעועית לימה חמאתית וארטישוק ירושלמי, הכל מוגש עם ברוסקטה קלויה קלות.

טִבעוֹנִי

8. משק ברזילי

ממוקם באמצע שכונת נווה צדק היפה, הביסטרו הצמחוני והטבעוני האורגני הזה מרגיש כמו מחבוא טבעוני סודי. המסעדה המוארת והמזמינה עמוסה בחומרי גלם טריים לגינה החוגגים את השפע של ישראל: סלטים עמוסים, גבינות קשיו תוצרת בית, ארוחות בוקר מרשימות ותפריט מגוון ותרבותי.

9. טוב

מבעליה של השווארמה הטבעונית האהובה מגיעה טוּב לֵב, דיינר טבעוני המתמחה בהמבורגרים. אוכלי כל וטבעונים כאחד ישמחו את ההמבורגרים מלאי הטעם, המעוצבים כדי לחקות את הטעם והמרקם של הדבר האמיתי עם מגוון תוספות ורטבים זמינים. למי שמחפש משהו אחר, נסו את השווארמה הפריכה, הקרפ הרך, הג'ו המרושל העסיסי, פיש אנד צ'יפס, או אחד מהקינוחים הטעימים הרבים. לטבעונים שמתגעגעים לאוכל שמנוני, ג'אנק פוד וקינוחים דביקים וקרמיים, טוּב לֵב הוא המקום לנסות.

10. Balinjera

אם אתה משתוקק למשהו אחר באמת לארוחת צהריים או ערב, אתה בהחלט צריך לשקול ללכת ל-Balinjera. מסעדה כשרה זו מתמחה במטבח אתיופי המציע אפשרויות רבות לצמחונים, טבעונים ואוכלי בשר כאחד. בחר מתוך תבשילי ירקות, צלחות בשר ומבחר רחב של תוספות. כל מנה מוגשת עם לחם מסורתי ללא גלוטן בשם אינג'רה, העשוי מקמח טף אתיופי. "Balinjera" מתורגם לחברותא, שכן אוכל אתיופי שואף לשלב יחד תרבות, טעמים וצבעים. בפעם הבאה שאתם מסתובבים בכרם, דאגו לנסות את המקום הייחודי הזה.

11. הרצוג

הרצוג נקרא על שמו של הבעלים והשף רועי הרצוג הידוע בתל אביב בשל היותו אמן קולינרי. המסעדה הקטנה הזו באבן גבירול מציעה מנה מיוחדת שנקראת "הר", או הר – זו ערימה ענקית של טעמים בריאים, עם מרכיבים מתחלפים מדי יום. אם אתם מחפשים אוכל יצירתי ומעניין להזין את הגוף שלכם, אל תחפשו רחוק יותר; הרצוג בטוח ישאיר גם את הסועדים הרעבים ביותר שבעים ומרוצים. מי צריך בשר כשיש לך הרצוג?

12. קפה קיימק

המילה "קיימק" היא סלנג טורקי למה שהצרפתים מכנים 'קרם דה לה קרם' — ובקפה קיימק, הממוקם בשוק לוינקסי השוקק, תמצאו רק את המטבח הצמחוני והטבעוני הטוב ביותר מכל הזנים, מהים תיכוני ועד הוֹדִי. חומרי הגלם של בית הקפה מגיעים טריים ישירות מהשוק, כך שהתפריט שלהם משתנה ללא הרף, ותמיד יש להם ספיישלים יומיומיים יצירתיים. זהו מקום פופולרי מאוד עבור צעירים מקומיים לבלות בימי שישי אחר הצהריים כאשר השוק מלא חיים, ובמוצאי שבת כאשר בית הקפה האופנתי מארח מוזיקה חיה.

אוכל טבעוני

13. מונאר

מונאר היא מסעדת עובדים פשוטה יחסית, עם תפריט הכולל אוכל מדרום הודו. המסעדה הצמחונית מציעה גם אפשרויות טבעוניות וללא גלוטן. תוך שימוש במרכיבים הטריים ביותר ובתבלינים המשובחים ביותר, בכניסה למונאר, אתה נפגע מיד בניחוחות המעוררים את בלוטות הטעם שלך. האווירה רגועה, עם מוזיקה רכה שמתנגנת וציורי קיר של אלים הינדים מקשטים את החלל. נסו את מסאלה דוסה, מנת קרפ וקארי טעימה, בעלת טעם אותנטי כמו האוכל ההודי. שטפו את הכל עם בירה מהחבית או משקה חריף הודי מיובא.

קרא גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן