ברים בראשון לציון

כל משקה נראה אידיאלי כשאתה בבר המושלם. הבירה של הצלילה שלך קפואה, הגגות שולחים אותך להמריא לעבר העננים ויעדי קוקטיילים מטלטלים ומערבבים אינספור מרכיבים לכלי זכוכית מכוילים בצורה אידיאלית שלא דומה לשום דבר שיש לך בבית. האפשרויות אינסופיות, הקרח נחמד יותר ואתה לא רק שותה, אתה במקום.

בין אם אתם מתעסקים עם משקאות אלכוהוליים נמוכים, עושה את דרככם דרך תפריטי מרטיני ייעודיים אופנתיים או אוספים סיסמאות לשגשוג הבר-סטייל הפשוט האחרון, יש מיקום אידיאלי לכל טעם, סובלנות ואירוע. מצא אותם בין הברים הטובים ביותר בראשון לציון עכשיו.

בר ומועדון

1. פטריק'ס

פטריק'ס הייתה קבועה ברשימות "המיטב" המקומיות מאז שנפתחה לראשונה בראשון. זה נותן קצת יותר מקום לסעודה בחוץ, בנוסף לעיצוב פנים נוח ובר מפואר. שיא המצוינות שלו, בשילוב עם מיקום חדש ורענן עוזרים לו לנחות במקום הראשון שלנו. ללגום תבלינים וקוקטיילים בוטניים קדימה, או אחד המשקאות הקפואים הטובים ביותר בעיר, וראה כמה מהר תעשה את פטריק'ס להמלצה האישית שלך.

2. זמן בירה

סרטנים טעימים היא המנה הטובה ביותר. חלק מהאורחים אוהבים ראקיה טעימה או בירה טובה מהחבית בבר הזה. משלוח מזון הוא יתרון גדול של זמן בירה. הצוות היצירתי מקבל את פני המבקרים בכל ימות השנה. השירות המהנה הוא משהו שאכפת לו למסעדנים האלה. כאן תשלמו מחירים נוחים. גוגל נותנת לו 4.7 כך שתוכל לבחור את המקום הזה כדי ליהנות כאן.

3. בית בירה

חפש דרך התפריט הבינלאומי. כאן יציעו לכם סרטנים מבושלים יפה, קבבים וסלטים [1]. בירה טובה מהחבית או יין טעים הם המשקאות הפופולריים ביותר במסעדה זו. הזמן את חבר הנפש שלך לביר האוס באווירה נעימה. צוות המלצרים הנהדר עובד קשה, נשאר חיובי והופך את המקום הזה לנפלא. שירות במקום הזה הוא משהו שאפשר לקרוא לו נחמד. מנקודת מבטם של האורחים המחירים נמוכים. לגבי הדירוג של גוגל, המקום הזה קיבל 4.3.

4. 55 בירות

תיהנו מהמבורגרים טובים, צ'יפס מתוק ודגים שהבר הזה מציע. הרבה מבקרים מזמינים בירה מהחבית טעימה. האווירה האינטימית של 55 בירות מאפשרת ללקוחות להירגע לאחר יום עבודה קשה. מבקרים רבים אומרים שהצוות נמרץ במקום הזה. אנשים מזכירים שהשירות מהיר כאן. בהתאם לחוות דעת הסוקרים, המחירים נוחים. אורחים רבים מתארים את העיצוב כנחמד.

בַּר

5. ביר גארדן ראשון לציון

כל הלקוחות אוהבים את התפריט שמציע מטבח גרמני נפלא בבר הזה. כאן תוכלו להזמין בירה טובה מהחבית. האווירה הביתית של ביר גארדן מאפשרת ללקוחות להירגע לאחר יום עבודה קשה. הרבה אנשים מזכירים שהצוות מקצועי כאן. האורחים אומרים שהשירות מרהיב כאן. מנקודת מבטם של האורחים המחירים סבירים. לגבי הדירוג של גוגל, המקום הזה קיבל 4.2. סצנת חיי הלילה המשגשגת בראשון כוללת מיזוג של מסיבות עמוסות אופי, חוצפה ו"קרפה דיים" בלתי נגמרים.

ראשון לציון מתהדרת בסצנת חיי לילה תוססת, וקפיצות בברים בעיר זו היא חוויה שחובה לעשות. מברים אופנתיים על הגג ועד גסטרופאבים נעימים, יש בר לכל העדפה ותקציב. ולמי שעוסק בפוקר, יש הרבה ברים שמציעים משחקי פוקר. אבל לפני שתצטרף לפעולה, הקפד לרענן את החוקי הפוקר שלך כדי להגדיל את הסיכויים שלך לזכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן