ברים ומועדונים בראשון לציון

אתה יודע את זה, אנחנו יודעים את זה. לראשון יש מוניטין רציני של מסיבות. החבר'ה האלה לא אומרים שהם יוצאים לשתות כמה בירות ובסופו של דבר הולכים הביתה ב-2 בלילה. סופי השבוע שלהם מתוכננים בקפידה, מסיבות של 72 שעות, לפעמים מתחילות (ומסתיימות) כשרובנו הולכים לעבודה. פשוט, הם יודעים לחגוג.

כשזה מגיע למציאת ברים ומועדונים מעולים בראשון לציון, לא תתאכזבו. מברי קוקטיילים אופנתיים ועד למועדוני לילה מהנים, בעיר הזו יש הכל. אם אתה חובב פוקר, תשמח לדעת שרבים מהמקומות הללו מציעים גם משחקי פוקר ללילה של בידור. אבל לפני שתתחיל, וודא שאתה מרענן את חוקי הפוקר שלך כדי לתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בגדול.

מועדונים

אז סביר להניח שסצנת חיי הלילה של העיר נמצאת במקום גבוה ברשימה שלך עבור דברים לעשות בטיול שלך. ואם זה המקרה, אתה לא תתאכזב. זה ביתם של כמה מהמועדונים הטובים בישראל, ואם תבינו נכון, רוב הסיכויים שלא תפסיקו לדבר על הלילה שלכם בברלין במשך זמן רב מאוד. ממחסנים תעשייתיים ועד מועדונים צפים על המים, הנה המועדונים לרשימת הדליים שלך. המקומות האלה הכי טובים לברים ומועדונים בראשון לציון:

1. אליס

זה מועדון לילה עם דאנס בר, אתה יכול לשתות כמה שאתה יכול. המועדון הזה מספק אווירה מחשמלת. אתה יכול ליהנות מלילה מושלם עם חברים. אם אתה רוצה לבלות ערב בלתי נשכח המועדון הזה הוא מקום ללכת אליו. אחד הדברים הטובים ביותר הוא המוזיקה המצוינת במועדון. אמנם יש להם מקום אבל עדיף להזמין מראש. האורחים בראשון חופשיים לחגוג כאוות נפשם, מוגנים מפני שיפוט, מצלמות והעולם החיצון. זה מועדון שאין כמותו, אבל אין ערובה שתראה את החלק הפנימי שלו.

2. בלה צ'או בר

Bella Ciao היא פנינה של ראשון לציון, בר מוזיקה חיה עם מגוון רחב של ז'אנרים וסגנונות. מראה אקלקטי ואווירה נפלאה. רוב האורחים החדשים שלנו מתקשרים מיד לבלה צ'או לביתם החדש. כאן יוגשו לכם קוקטיילים שנבחרו בקפידה [1], אוכל טעים וחוויות מוזיקה חיה בלתי נשכחות. הם פתוחים בסופי שבוע, רביעי-שבת מהשעה 20:00. האווירה האינטימית של בר זה מאפשרת ללקוחות להירגע לאחר יום עבודה קשה. 

מספר מבקרים מחשיבים את הצוות כמגניב. מחירים הוגנים הם משהו שאפשר לומר על Bella Chow – Live Performance Bar. העיצוב המקסים יספק את טעמו של כל אורח. המקום הזה קיבל 4.6 בגוגל לפי ביקורות אורחים.

3. גוסטי

בואו למועדונים, והישארו בשביל הכיף, במועדון הזה יש את כל מה שאתם צריכים כדי לבלות ערב נפלא. במהלך השנים האחרונות, המקום הזה אירח תקליטנים טכנו מרחבי הארץ, לצד מוזיקאים הפועלים בסאונד, אור ומיצב. אתה תעריך בירה טובה בגוסטי. מספר אנשים שמו לב שהצוות נחמד במקום הזה. השירות המהיר הוא יתרון גדול של המקום הזה. כשנכנסים למקום הזה מרגישים את האווירה הקרירה. מקום זה קיבל ציון 4.1 במערכת הדירוג של גוגל.

סורגים

4. מועדון ניו-יורק

דקדנטי וטרשי במידות שוות, המועדון הזה מושך גם פאנקיסטים נוצצים וגם גותי בריאות, שמתנדנדים למוזיקה אלקטרונית ניסיונית, מורידים בירות זולות ומשרים אווירה.המקום מאוד יפה וכולל מסכים רבים ותאורה מיוחדת שמעצים את האווירה. האוכל מוגש בנדיבות רבה ותצאו שבעים ומרוצים. בר המתוקים מכיל מגוון רחב מאוד של טעמים שיכולים לשנות את מצב הרוח. אתה יכול למצוא שפע של משקאות כאן. הצוות מאוד משתף פעולה ומתנהג היטב, אתה בוודאי יכול ליהנות מערב טוב במועדון הזה. בהתבסס על המשוב של המבקרים בגוגל, מגיע למועדון הזה 4.5.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן