9 האטרקציות הטובות ביותר בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בישראל. ממוקם במישור החוף המרכזי של ישראל, דרומית לתל אביב, זהו אזור מטרופולין שוקק שנוסד לראשונה בשנת 1882 על ידי מהגרים יהודים מהאימפריה הרוסית דאז. עם אוכלוסייה מצומצמת של קצת יותר מ-200,000, בראשון לציון עדיין יש שפע של ריגושים ושפכים להנאת כל תייר ותייר. בדוק את רשימת הדברים שלנו לעשות כאן, כשאנחנו לוקחים אותך למסע קטן ומכירים לך את המראות של ראשון לציון!

1. סופרלנד

ללא ספק אחת האטרקציות המשפחתיות הטובות ביותר בכל ישראל, בואו לבקר בפארק השעשועים סופרלנד, אם אתם מבקרים בראשון לציון, כדי לקבל את כל הריגושים וההשתפכות שאתם יכולים לרצות! עם אינספור טיולי ריגוש, ארצות לחקור וכמובן, משחקים לשחק ואוכל לאכול, תוכלו לבלות כאן יום שלם ולא להשתעמם. ילדים יהיו מרוצים במיוחד וכמעט בוודאות יבחינו בחיוכים על פניהם, כשהם צורחים על רכבות ההרים וגועסים את הממתקים הזמינים מדוכני האוכל בצדי הדרך.

2. פארק פרס

בדוק את פארק פרס מדרום, על שמו של נשיא ישראל לשעבר שמעון פרס. זה פארק ירוק מקסים, עם דיונות חול, פארק מים, אגם שאפשר לשכור עליו סירה ולשוט אחרי הצהריים, שבילים מקסימים להליכה, מפל סלע, אמפיתיאטרון שיכול להכיל עד 7,000 צופים, אזורי פיקניק , מגרשי משחקים, מגרשי ספורט למשחקים כמו כדורגל, כדורסל והחלקה על גלגיליות, ואפילו פסגת קרח! יש משהו לכולם בפארק פרס וחובה לראות אם אתם באזור.

3. נמל יפו

נמל יפו, נמל עתיק על הים התיכון, ממוקם קרוב לראשון לציון, בעיר העתיקה של יפו. עם היסטוריה המשתרעת על פני שלושה אלפי שנים, הנמל הוא עמוד התווך ביצירות ספרותיות עתיקות, מהתנ"ך העברי ושפע של ספרי היסטוריה יהודית אחרים [1]. זה היה בשימוש ב-7,000 השנים האחרונות לפחות, לפני מוסלמים, נוצרים, יהודים ואפילו מצרים, והוא עדיין מתפקד גם היום, אם כי הוא השתנה לא מעט. בימים אלה, זהו נמל דייגים קטן יותר ואזור בילוי, עם מסעדות, בתי קפה ומגדלור. נמל יפו עדיין מקבל בברכה שפע של תיירים ומבקרים סקרנים מדי שנה, וניתן להמשיך הלאה מהנמל עצמו כדי לבדוק את אינספור גלריות האמנות, חנויות המזכרות, המסעדות, בתי הקפה המדרכות, הטיילות והחנויות באזור.

4. פארק אריאל שרון

פארק אריאל שרון לא תמיד היה ירוק. מזבלה לשעבר בדרום מזרח, המתקן נסגר בסופו של דבר לאחר הצטברות של 25 מיליון טונות של פסולת בשנת 1998, מכיוון שהר הפסולת נראה כמעט משדה התעופה, ונראה כמו הר בעל ראש שטוח. מאז הפך האזור ליותר מרכז מיחזור, כדי לקדם פחות פינוי פסולת ויותר לצמצם, לעשות שימוש חוזר ולמחזר. בינתיים, שאר האזור שמסביב הפך מאז לפארק גדול והוא קרוב לאתר תנ"כי עתיק. לא עוד מזבלה, הר הזבל שוקם מאז והפך לנקודת ציון חיובית והפך לדימוי פחות מפחיד של הרס אנושי לסביבה, במקום זאת מציג את המאמצים שלנו להציל אותו.

5. מוזיאון הילדים הישראלי

לאן מביאים ילד שיחנך אותם תוך שהוא נותן להם ליהנות? מוזיאון הילדים הישראלי המפורסם כמובן! המוזיאון נפתח לראשונה בשנת 2001, מאז קיבל בברכה למעלה ממיליון מבקרים מאז ומספק חוויה ייחודית באמת, שבה כל התערוכות הן יד על הידיים לילדים ללמוד באמצעות סיפורים, דמיון ושיתוף. המוזיאון מכיל גם שלוש תערוכות אינטראקטיביות וחווייתיות: דיאלוג בחושך (סמינר חברתי על עיוור); הזמנה לשקט (המדמה את תחושת החירש) ודיאלוג עם הזמן (תערוכה חינוכית מולטימדיה על הזדקנות), ללמד ילדים שיעורים חשובים על חברים מסוימים בחברה.

6. חי קף

חי קף הוא גן החיות הפרטי של ראשון לציון ומכיל שפע של בעלי חיים להתבונן בהם ולהתחשב בהם. לא צפוף מדי, זה מהווה חופשה מושלמת אחר הצהריים עבור כל המשפחה ליהנות יחד, כשהם לומדים על בעלי חיים ועל הסביבה, עם כמה מינים נדירים נבחרים, בין החשודים הרגילים בגן החיות.

7. מוזיאון ראשון לציון

המוזיאון הקטן אך האינפורמטיבי, שהוקם באותו אתר שבו הגיעו ראשוני החלוצים היהודים לישראל, מכיל מידע על בתי הספר, בתי הכנסת והמתיישבים המתגוררים במקום. תגלו כאן הכל על ההיסטוריה של ישראל, ותמצאו את עצמכם מצוידים לאחרונה בהשכלה על ההיסטוריה הישראלית.

אטרקציות

8. גן עברית – פארק ראשון לציון

אחד הפארקים החדשים יותר לפאר את ראשון לציון, גן בעברית הוא מקום מקסים לבלות בו אחר צהריים עם המשפחה, לשחק במים, ללגום משקה קר כקרח, או פשוט לשבת ולדבר, אולי בפיקניק? העולם הוא הצדפה שלך וגן בעברית היא חווית סוף שבוע רגועה וזנית.

9. גן לאומי חוף פלמחים

נמאס לכם מפארקים ירוקים? למה לא לנסות פארק חוף? לחוף פלמחים יש את אחד החופים הטובים ביותר בכל ישראל ואתם תבעטו בעצמכם אם לא תבדקו את החופים הזה. חול זהוב, מים רגועים ומה שמרגיש כמו הליכה מרגיעה עד אין קץ, זהו המקום המושלם למשפחות, לאוהבים או לחברים לבילוי ובמהלך אחר הצהריים.

פנינה ישראלית

בראשון לציון יש שפע של היסטוריה ומרחב טבעי, איזון טוב של שניהם שישמח תיירים ומבקרים עד אין קץ. הדרך היחידה להכיר מקום היא לבקר בו, אז התחילו לארוז ולתכנן תוכניות לטיול שלכם לישראל, עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן