קבוצת שומרי משקל בראשון לציון

כשאתה מצטרף לקבוצת תמיכה, בין אם באופן אישי ובין אם מקוון, אתה יכול לחלוק טיפים על דיאטה ופעילות גופנית, למצוא חבר לפעילות גופנית ולדון במכשולים ובהצלחות שלך. קבוצות תמיכה יכולות גם לעזור לשפר את הבריאות הנפשית שלך כאשר אתה מתמודד עם כל אתגרים עם אורח החיים החדש שלך.

מסע הירידה במשקל שלך יכול להיות מאתגר, אבל מחקר משנת 2016 מראה שתמיכה של עמיתים יכולה לעזור לאנשים לעקוב אחר תוכנית הכוללת אכילה בריאה ופעילות גופנית סדירה לאורך זמן.

למעשה, נראה שתוכניות דיאטה ופעילות גופנית המועברות בקבוצות יעילות יותר לקידום ירידה במשקל. מחקר אחד משנת 2018 הראה שבממוצע, אנשים בתוכנית קבוצתית ירדו כ-7.7 פאונד יותר מאנשים שלא נרשמו לתוכנית קבוצתית לאחר 6 חודשים.

אבל באיזה סוג תמיכה כדאי לבחור? תמיכה מגיעה בצורות רבות. הנה שבעה מקומות שבהם תוכל למצוא את העזרה הדרושה לך במהלך מסע הירידה במשקל שלך.

  1. קבוצות תמיכה מקומיות לעמיתים
    השתתפות בתוכנית הרזיה עם קבוצת חברים עלולה לגרום לירידה במשקל רבה יותר מאשר אם תעשה את אותה תוכנית הרזיה לבד. המפתח להצלחה ארוכת טווח הוא שיש לאחרים לדבר איתם שעומדים בפני אותם אתגרים כמוך.

ביחד, אתם יכולים לעשות בחירות בריאות בזמן שאתם עובדים על יצירת הרגלים חדשים. קבוצות תמיכה אישיות עם משתתפים שנמצאים כולם במסע הרזיה יחדיו יכולות להציע חברות בנוסף לאחריות.

לאלו שאולי לא ירצו להיפגש באופן אישי עקב מגיפת COVID-19, קבוצות תמיכה רבות מציעות כעת פגישות וירטואליות.

איך למצוא תמיכת עמיתים לירידה במשקל באזור שלך?
אתה יכול להתחבר עם כמה חברים כדי להצטרף לחדר כושר מקומי וללכת לשיעורים או לחפש באינטרנט קבוצת תמיכה לפעילות גופנית או לירידה במשקל בקרבת מקום.

אתה יכול גם לחפש ב Meetup.com ירידה במשקל או אימוני כושר קבוצתיים. אפשרות נוספת היא לחפש קבוצות תמיכה בפייסבוק ולצמצם את התוצאות לפי מיקום.

אתה יכול גם לנסות Overeaters Anonymous, המאפשר לך לחפש פגישות מקומיות שיכולות לעזור לך להתגבר על אתגרי אכילה ותזונתיים.

פגישות אלו עשויות להתקיים בבתי חולים מקומיים ולעתים קרובות לכלול אנשי מקצוע רפואיים שיכולים לענות על שאלותיך. הארגון אומר שהוא מספק גישה לפגישות ב-75 מדינות.

זכרו, תמיד עדיף להשקיע בספורט ובתזונה איכותית לפני שמנסים טיפולים אחרים כמו כדורים להרזיה או ניתוח.

  1. קבוצות מבוססות מרפאה
    אם אתם מחפשים את עזרתם של אנשי מקצוע רפואיים, אפשרות נוספת היא להצטרף לקבוצות קטנות להרזיה באוניברסיטאות או במרכזים רפואיים.

פסיכולוגים, תזונאים או אנשי מקצוע אחרים לירידה במשקל מנהלים לעתים קרובות את קבוצות התמיכה הללו המבוססות על מרפאה. במהלך מספר שבועות או חודשים, תינתן לך תשומת לב אישית שתעזור לך ליצור אורח חיים בריא חדש.

מנוע החיפוש המקומי של Psychology Today יכול לעזור לך למצוא קבוצות בראשות איש מקצוע רפואי. בנוסף, אתה יכול לשאול את הרופא שלך או להתקשר לאוניברסיטאות, בתי חולים או מרפאות מקומיות לקבלת הפניה. לרבות מקבוצות התמיכה הללו עשויה להיות גם אפשרות וירטואלית.

  1. פורומים מקוונים
    אפשרות נוספת שאינה מצריכה פגישות אישיות כוללת פורומי תמיכה מקוונים. רוב הפורומים מציעים מקום בטוח לחברים לחלוק סיפורים, כמו גם תוכניות דיאטה ופעילות גופנית, ובנוסף לחפש מוטיבציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן