מלונות בראשון לציון

היכנסו לחוף וחקרו את העיר הרביעית בגודלה בישראל ראשון לציון! בין אם אתם מחפשים יוקרה של חמישה כוכבים, האכסניות המגניבות ביותר, או כל דבר שביניהם, המדריך הזה סידר אתכם!

לינה בראשון במלון לציון

כללנו כאן את כל המלונות הטובים ביותר בסביבת ראשון לציון:

1. וילה מונטנו

וילה מונטנו ממוקמת בראשון לציון, 15 ק"מ ממרכז סוזן דלל למחול ותיאטרון ובמרחק של 17 ק"מ ממוזיאון היכל העצמאות, וילה מונטנו עם בריכה מחוממת וג'קוזי במרכז העיר מציעה אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ובריכת שחייה חיצונית. וילה זו כוללת בריכה פרטית, גינה וחניה פרטית ללא תשלום. זהו אחד מהמלונות עם בריכה פרטית הטובים ביותר בראשון, הכולל מרפסת ונוף לעיר. הוילה כוללת 4 חדרי שינה, סלון, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, מטבח מאובזר ו-2 חדרי רחצה עם מקלחת ואמבט עיסוי. מגבות ומצעים זמינים בוילה.

מלון

מתקני ספא ובריאות לרבות סאונה וג'קוזי עומדים לרשות האורחים במהלך שהותם בוילה. שוק האמנים נחלת בנימין נמצא במרחק של 18 ק"מ מווילה מונטנו עם בריכה מחוממת וג'קוזי במרכז העיר, בעוד שרחוב שינקין נמצא במרחק של 18 ק"מ ממקום האירוח. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה בן גוריון, שנמצא במרחק של 10 ק"מ ממקום האירוח. המתקנים כוללים: בריכת שחייה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, חניה חינם, חדרים ללא עישון, חדרי משפחה.

2. יחידה מקסימה עם בריכה ושירותים מעולים

מתגאה בבריכת שחייה, גינה, טרסה ונוף לעיר, יחידה מקסימה עם בריכה ומתקנים נהדרים ממוקמת בראשון לציון וכוללת יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם. בכל יחידה יש חדר רחצה ומקלחת פרטיים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או פטיו עם נוף לבריכה או לגן. באירוח ביתי האורחים מוזמנים לנצל את ג'קוזי.

מוזיאון היכל העצמאות נמצא במרחק של 18 ק"מ, ושוק האמנים נחלת בנימין נמצא במרחק של 19 ק"מ ממקום האירוח. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא בן גוריון, שנמצא במרחק 20 ק"מ, ומקום האירוח מציע שירות הסעות בתשלום מ/אל נמל התעופה. זוגות אוהבים במיוחד את המיקום – הם דירגו אותו ב-8.9 לטיול של שני אנשים. המתקנים הפופולריים ביותר כוללים: בריכת שחייה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, חניה חינם, חדרים ללא עישון, הסעה לשדה התעופה, מתקנים לאורחים בעלי מוגבלויות, שירות חדרים, חדרי משפחה, מכונת תה/קפה בכל החדרים.

3. מבסר – הוסטל כריסטיאן

אכסניית מבסר – כריסטיאן ממוקמת בראשון לציון, במרחק של 4.3 ק"מ מסופרלנד, ומספקת שירות לרכישת כרטיסים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. מקום האירוח כולל מטבח משותף, דלפק תיור והמרת מט"ח [1] לאורחים. כל החדרים מגיעים עם מיזוג אוויר, מיקרוגל, מקרר, קנקן תה חשמלי, מקלחת, מייבש שיער וארון.

החדרים כוללים חדר רחצה משותף, בעוד שחלק מיחידות האירוח באכסניה כוללות גם פינת ישיבה. חדרי האירוח יספקו לאורחים תנור. מבשר נמצאת במרחק של 20 דקות מנמל התעופה בן גוריון, 6 ק"מ מחוף הים ו-30 דקות ממרכז תל אביב. שירותי הנכס כוללים: חניה חינם, אינטרנט מהיר חינם, פעילויות לילדים (ידידותי לילדים/משפחה), הסעה משדה התעופה, שירות הסעות באוטובוס.

לינה בראשון במלון לציון

4. מלון רויאל (בוטיק).

יש בו ג'קוזי ומיטה גדולה. למקום חניה פרטית (חינם) והוא ממוקם קרוב לכביש ראשי. הם נותנים לך לקנות אלכוהול עם בלונים. הגישה לאנשים עם מוגבלויות נוחה במלון זה. האטרקציות הסמוכות כוללות את מוזיאון יעקב אגם (0.7 מייל), תיבת מחשבות (0.00 מייל), ומחבואים – ראשון לציון (0.00 מייל). חניה חינם זמינה לאורחים. מסעדות הממוקמות בנוחות כוללות את Sakon Nakhon, Cafe Pola והמסעדה הסינית חמניות.

אתה יכול גם לשקר כדי לקרוא על מסעדות בראשון לציון כאן.

מלון זה ממוקם 0.8 ק"מ ממרכז ראשון לציון. מטיילים רבים נהנים לבקר במרכז המבקרים מקווה ישראל במרחק של 6.9 ק"מ בלבד מהמלון.

5. בית מלון

מחפשים מקום לשהות בראשון לציון? אל תחפש רחוק יותר מ-Hotel House, מלון קטן שמביא את הטוב ביותר בראשון לציון לפתחך. זהו מלון קטן אשר מציע מקרר, מטבחון ומיזוג אוויר בחדרים, וקל להישאר מחוברים במהלך השהות כי המלון מציע wi-fi חינם לאורחים. המלון הקטן כולל שירות חדרים. ובנוסף, האורחים יכולים ליהנות מטרקלין, שהפך את זה לבחירה פופולרית בקרב מטיילים המבקרים בראשון לציון. לאורחים עם רכב, חנייה ללא תשלום זמינה.

במהלך השהייה במלון זה, המבקרים יכולים לבדוק את Laser City (3 ק"מ), שהיא אטרקציה בראשון לציון. בזמן שאתה כאן, הקפד לבדוק כמה מהמסעדות התאילנדיות, כולל Sakon Nakhon ו-King George, שנמצאות כולן במרחק קצר מ Hotel House. .אם אתה מחפש משהו לעשות, Park Neot Shikma היא דרך נחמדה לבלות קצת זמן.

מלונות בראשון לציון

6. חדרים פרטיים יוקרתיים

מקום האירוח לאקז'רי פרייבט רומז מתגאה בבריכת שחייה, גינה, טרסה ונוף לעיר, וממוקם בראשון לציון ומציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם. הוא ממוקם ברחוב המורה אברהם 5, ראשון לציון, 7511503, ישראל.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן