10 המקומות הטובים ביותר לביקור בישראל בשנת 2023

אתה חוטא, מכפר עליו וחוזר על עצמו! אבל בארץ ישראל אתה יכול לבחור לכפר או בהודאה על טעויותיך או בנסיעות ברחבי הארץ. שכן יש מקומות לבקר בישראל במרחבי הנופים המפוארים, האתרים הארכיאולוגיים והאנדרטאות הדתיות המהודרות לצליין (קרא מטייל)!

עיר הולדתו של ישו ממוקמת בין תלים עתיקים וחופים לאורך חוף הים התיכון! משכנו הקדוש של האדון בלב המזרח התיכון מבורך באזורים מרגשים, מבנים עתיקים עם כיפות רכובות, וחסידים השופעים מסביב. המקומות הללו בהחלט יזינו את תאוות הנדודים שלכם וירגיעו את נשמתכם מלאת האשמה בחופשתכם בישראל.

סיור בין 10 המקומות הטובים ביותר לביקור בישראל יקסום את המטייל בעל הבחנה שבך.

מקומות קדושים והיסטוריים לביקור בישראל

עלייה לרגל פופולרית עבור יהודים, נוצרים ומוסלמים, בישראל יש כמה מהמקומות הדתיים הנחשבים ביותר. מקומות אלו ידועים גם בפלאים הארכיאולוגיים שלהם! ערי ישראל מתוארכות ל-4000 שנה ועדיין ניתן למצוא שם את הפאר הארכיאולוגי של ישראל בשלמותו.

1. ירושלים

ירושלים נחשבת לארץ הקדושה בעולם ובוודאי לאחד המקומות הטובים ביותר לביקור בישראל. נפוץ על ידי אנשים דתיים מכל רחבי העולם, הוא מהולל על ידי מבנים עתיקים ומבנים מלכותיים. טיילו עד יד ושם – אנדרטה לזכר הנספים בשואה. חצו את דולורוזה – המקום דרכו הלך ישו לצליבה – ותראו את המבנה הבולט של העיר בדמות מסגד כיפת הזהב המשקיף על הכותל המערבי.

ירושלים

אטרקציות תיירותיות פופולריות בירושלים: הכותל המערבי, מנזר מר סבא, ביקור ביד ושם, הר הבית וכיפת הסלעים, עיר דוד ומנהרת חזקיהו ומנזר סנט ג'ורג'.

2. בית לחם

מקום הולדתו של ישו הוא ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בישראל. בית לחם ממוקמת מדרום לירושלים בגדה המערבית, במרחק של כמעט שעה וחצי נסיעה ממרכז העיר ירושלים. שפע של כנסיות ומקומות דתיים הם האטרקציות העיקריות של עיר הקודש. כדי לתפוס את נופי הטבע הבלתי מוכתמים, פנו לגבעת הרודיון – כמעט 10 ק"מ מירושלים. בואו לכאן כדי לברוח מהקהל ולהתפעל מהנופים הפנורמיים של ים המלח במזרח. הר הזיתים שוכן מצפון להרודיון. הכפר של ארטאס, החבוי בעמק הירוק השופע, הוא ביתם של נזירות הורטוס קונקלוסוס.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בבית לחם: שדה שפרד, כנסיית המולד, כנסיית סנט קתרין, כיכר מאנגר, מוזיאון בית לחם העתיקה וגבעת הרודיון.

3. נצרת

העיר נצרת, הכוללת בעיקר אוכלוסייה ערבית מוסלמית ונוצרים, נודעה כמקום שבו בילה ישו את ימי התבגרותו. קבל תחושה של ימים עתיקים תוך כדי סיור ארכיאולוגי בכפר נצרת – הידוע גם ככפר ישו. נצרת, שנחשבת בין המקומות המובילים בישראל לביקור, משרה את התחושה האלוהית. שוק פשפשים ישן ולא מעט מסעדות לחקור הופכים את נצרת לתענוג באמת.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בנצרת: כנסיית הבשורה, הגן הלאומי מגידו, כנסיית סנט ג'וזף, כנסיית גבריאל הקדוש, נקודת התצפית הר של תהום, ומערות הקודש ובית המרחץ העתיק של נצרת.

הפנינג ומקומות מגניבים לביקור בישראל

טיילו ברחבי הארץ המדהימה של המזרח התיכון וקבלו טעימה מחיי הלילה התוססים שלה, החופים הסוריאליסטיים, העתיקות העשירה, נפלאות האם הטבע ועוד הרבה יותר! קרא גם על Airbnb ראשון לציון כאן אם אתה מתכנן לנסוע ברחבי העיר.

4. תל אביב

הסתובבו וחקרו את שוק הכרמל, צאו לטיול בשרונה (הכפר המודרני העתיק ביותר הקיים כיום), תהנו מהשקיעה הציורית, ותרקדו כל הלילה בדיסקים פועמים של תל אביב! חוץ מזה, בעיר החוף יש כמה מהחופים הכי מתרחשים בישראל, כמו חוף גורדון, חוף פרישמן ובננה ביץ'. עם קו חוף מורחב, תל אביב מציעה הרבה פעילויות מים וגישה לפארקים הימיים העשירים שלה.

יש המון מוזיאונים עתיקים המציגים את העבר העשיר של המקום שידוע כמקום מושבו של האסלאם והנצרות. מקומות כמו טיילת ידועים כמציעים מזחים וחופי טיילת, שבהם אתה יכול לבחור לצאת לטיול ארוך או לרכוב על אופניים.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בתל אביב: נחל הירקון ופארק הירקון, שוק הכרמל לשוק הפשפשים והרחוב, חוג דיזנגוף והסביבה, מוזיאון תל אביב לאמנות ורחוב ביאליק.

5. עכו

העיר היפה עכו, המכונה גם עכו, היא אחד ממקומות התיירות הפופולריים לביקור בישראל. זה מקום שבו לכל קיר יש סיפור לספר. ניתן להבחין במבצרים, מסגדים בעלי כיפות ומונומנטים עתיקים כמעט בכל פינה ופינה של העיירה.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בעכו: בורג' אל-קומנדר, רחוב ויצמן, מוזיאון החומה, המצודה, העיר הצלבנית ומסגד אחמד אל-ג'זאר, ובורג קוראג'ים (מגדל הגפן) לכיוון מזרח חומת העיר העתיקה.

6. חיפה

עם שפע של מסעדות ומקומות בילוי, חיפה מהווה אטרקציה תיירותית פופולרית בישראל. קחו עלייה ברכבל עד למנזר הכרמלית סטלה מאריס, התרווחו מהנופים המדהימים של הים התיכון, תכננו יום בחוץ בגן הפסלים, או בקרו בגלריות האמנות של כפר האמנים עין הוד; חיפה מציעה למבקר שפע של מטלות פינוק. צאו לגלישת רוח וקייטבורד בחוף בתגלים.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בחיפה: התפעלו מהגנים הבהאים, הר הכרמל, תל מגידו – אתר עתיק, גן לאומי כרמל, מערת אליהו ומרכז העיר חיפה

חיפה

7. יפו

עיר נמל עתיקה בדרום תל אביב, יפו היא אחד המקומות הטובים ביותר לביקור בישראל. העיר הוזכרה בתנ"ך על שם יפת בנו של נח. אל תשכחו לצפות בנוף המלכותי של מגדל השעון המתוארך לתקופת האימפריה העות'מאנית. רומנטיקה וקסם לוהט נובעים מפינות יפו כשאתם יוצאים לסיור רגלי ברחוב מרזוק. לחוויית האוכל הטובה ביותר, פנו לרחוב יפת ורחוב עולי ציון.

אטרקציות תיירותיות פופולריות ביפו: נמל יפו, פארק מדרון יפו, מגדל השעון, גני הפסגה, המסגד הגדול, מוזיאון אילנה גור ומופעי מוזיקה ובידור באזור שוק הפשפשים בכל יום חמישי בערב.

8. אזור ים המלח

ממוקם כמעט 400 מ' מתחת לפני הים בלב ישראל, ים המלח הוא הפלא האמיתי של הטבע ואחד המקומות המפורסמים לביקור בישראל. זה נופים סוחפים וקסם מבודד מרתקים כל מטייל שמתכנן טיול לישראל. לגוף המים יש תכולת מלח בצפיפות גבוהה יותר, מה שגורם לבני אדם לצוף במים הסופר מלוחים ללא מאמץ.

לחובבי הטבע, ישנם מקומות בים המלח ובסביבתו המהווים מפלט אידיאלי. אזורי החוף של ים המלח, עקרים ומשוננים, מקושטים היטב במקומות כמו בית המנוחה של ים המלח, פארק השעשועים עיר ההרפתקאות ומערות קומראן.

אטרקציות תיירותיות פופולריות ליד ים המלח: הרי מצדה ומבצר – פלא ארכיאולוגי, שמורת מוג'יב, טירת קרק, מוזיאון ים המלח, מערת לוט, עיר ההרפתקאות ומערת הנביא לוט

9. הכנרת

הכנרת שופעת אתרים היסטוריים, צריחים, מעיינות חמים ופארקים לאומיים נרחבים, היא אגם המים המתוקים הנמוך ביותר על פני כדור הארץ. הוא מפגין קסם כפרי ומדהים והוא אחד המקומות הטובים לבקר בהם בישראל. האגם הניזון מנהר הירדן מוקף בנופים מרגשים, חופים ונופים קסומים, מה שהופך את שמורת האגם המתוקים הזו לחובה לבקר.

יש עוד הרבה מה לחקור בגליל. אזור הכנרת ידוע במעיינות המים החמים שבו. בסך הכל, יש 17 מהם! פנקו את עצמכם בעיסוי, טיפול בבוץ, אמבט ג'קוזי ובריכה תרמו-מינרלית באזור האגם. מעיין חמת חמת גדר הוא מעיין תרמו-מינרלי מבודד בהצטיינות מפל חם השוכן במרחק של כמעט 5 קילומטרים מהגליל וזה חובה לבקר בו.

אטרקציות תיירותיות פופולריות בכנרת: ארבל, הר תבור, גן לאומי ארבל, תל דן, כפר נהר הירדן, נהריים וגן לאומי כורזים

10. אילת

עיירת החוף הפופולרית בדרום היא עוד אחת מאתרי התיירות החמים בישראל. החיים הימיים, החוף המורחב וחיות הבר עשירות הופכים את אילת למועדפת חמה על תיירים הנוסעים לישראל. נסה מגוון ספורט מים כמו שנורקלינג וצלילה בים האדום. כמו כן, ישנם סיורי תרבות וסיורי חיות בר ואקו ברחבי אזור הגן הלאומי שאסור לפספס כשאתם באילת.

אילת

תכננו ביקור במכרה הנחושת העתיק בעולם, שמורת הציפורים באילת, ושמורת הטבע חוף האלמוגים, הידועה גם בשם סיור הפארקים הגדולים 3. פטרה, אתר ארכיאולוגי פופולרי במדבר הדרום מערבי של ירדן, נמצא במרחק של 135 ק"מ מאילת. סיור יום יכול לקחת אותך בקלות לאחד מפלאי העולם החדשים.

אטרקציות תיירותיות פופולריות באילת: פארק תמנע, מפרץ עקבה, דולפינריום, ריף הדולפינים, הקניון האדום ושמורת טבע חוף האלמוגים, מזרקה מוזיקלית, מרינה אילת ומצפה ימי תת ימי.

קרא גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן