המקומות הטובים ביותר לביקור בחיפה לטיול מושלם במזרח התיכון

הידועה גם בשם "סן פרנסיסקו של ישראל", חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל. שוכן להפליא על מורדות הכרמל עם הנוף המהפנט של הים התיכון הוא פנינה נסתרת למספר מדהים של אתרים עתיקים בארץ. למרות היותה עיירת נמל שוקקת, זהו אחד מיעדי התיירות האהובים ביותר בישראל. ביתם של הגנים הבהאים המקסימים ומערת אליהו, חיפה היא דוגמה מושלמת לחיי העיר המודרניים עם גישה הרמונית. בחיפה יש מספר עצום של מקומות לבקר בהם אשר ידהימו אתכם ביופיים השלו.

8 מקומות מדהימים לבקר בחיפה בטיול שלך

חיפה היא אחת הערים היפות בישראל. פנינה נסתרת לאתרים העתיקים, תמצאו הרבה דברים מדהימים בעיר. הנה רשימת 8 המקומות המדהימים לביקור בחיפה.

1. היכל הבהאים וגנים

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ותרבויות, פנו אל המקדש והגנים הבהאים המדהימים, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בחיפה, ישראל. המקדש הבהאי, עם כיפת הזהב שלו, הוא האנדרטה המשמעותית של העיר. הוא מכיל את קברו של מירזה אל מוחמד האיראני שכינה את עצמו "באב" או "השער לאלוהים". זה אחד המקומות המובילים לביקור בחיפה. הוא מוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו בשל יופיו התרבותי והטבעי העצום. תיהנו מיום כיף של חקר הגנים היפים והמקדש, והתקרבו לתרבות העיר.

כתובת: רחוב יפה נוף, מרכז חיפה

הגנים הבהאים של חיפה

2. מערת אליהו

מערת אליהו נמצאת ממש מול מנזר הכרמלית סטלה מאריס והיא אחד מאתרי העלייה לרגל החשובים בחיפה. עד 1948, זה היה מסגד ומאמינים שאליהו הנביא הסתתר כאן לאחר שהרג את כוהני הבעל. זהו אתר משמעותי למוסלמים, נוצרים ויהודים שכולם מאמינים באליהו בהערכה רבה. תוכלו לחוות כאן תקופה שלווה. מומלץ להתלבש בצניעות כדי לכבד את עולי הרגל הפוקדים את האתר.

כתובת: מחוץ לרחוב טשרניחובסקי, מערב חיפה

3. חוף בת גלים

בחיפה יש שני חופים פופולריים שבהם תוכלו להתפנק בפעילויות מים מרתקות או אפילו לבלות יום רגוע בטבילה בשמש ליד החוף. חוף בת גלים הוא החוף המוכר ביותר של חיפה. גן עדן לחובבי ספורט, תוכלו ליהנות כאן מכל מיני פעילויות מים, החל מקייטבורד ועד גלישת רוח, שנורקלינג ועד גלישת ים ועוד הרבה יותר. הוא מדורג כמקום הטוב ביותר לביקור בחיפה. לאחר פעילות מרגשת תשביעו את הרעב שלכם עם מטבח ישראלי מענג, שכן יש הרבה בתי קפה ומסעדות ליד החוף בהם תמצאו מנות מדהימות כדי לספק את התשוקה שלכם.

מיקום: קו החוף בחיפה

קרא גם על החופים הטובים ביותר בחיפה ובסביבתה כאן.

4. פארק הפסלים אורסולה מלבין

אם תרצו לקחת הפסקה מסיורים וליהנות מזמן מרגיע בצמחייה השופעת, גשו לפארק הפסלים אורסולה מלבין. מלא בפסלי ברונזה מדהימים, הפארק הזה הוא מקום מועדף על המקומיים לבוא ולטייל עם החברים והמשפחה שלהם. אם אתם מטיילים עם ילדים זה המקום הטוב ביותר לתת להם לשחק וליהנות עם החברים שלהם. ממוקם במרכז העיר הוא נותן לך הפסקה מהמולת הרחובות והתנועה בכבישים.

כתובת: שדרות הציונות, חיפה, ישראל

5. קיסריה

אם אתם אוהבים לחקור את ההיסטוריה העתיקה של העיר כדי לדעת יותר על שורשיה של העיר, מאשר הקפידו לבקר בקיסריה בזמן היציאה לחיפה. ממוקם בין חיפה לתל אביב, קיסריה היא ביתם של אתרי העתיקות המפוארים ביותר של המדינה. תגליות עתיקות רבות תמצאו כאן. אחת מהן היא דמותו המפורסמת של ארטמיס, אשר נשמרת כיום במוזיאון ישראל בירושלים. בקר כאן ותחקור את האתרים העתיקים של ישראל עם יקיריכם.

מיקום: 43 קילומטרים דרומית לחיפה

6. הר הכרמל

אם אתם חובבי טרקים, אז ארזו את חפציכם והתכוננו לטרק אתגרי על מורדות הכרמל, זה מהווה טיול יום מצוין מהעיר. האטרקציה ההיסטורית העיקרית כאן היא מנזר הכרמליטים המפורסם של אליהו הקדוש, שם מאמינים שאליהו הקים מזבח במהלך הסכסוך עם כוהני הבעל. זהו אחד המקומות המפורסמים לראות בחיפה. לאחר טרק מרגש, חקור את עין הוד היפה, שהוא כפר אמנים הכולל גלריות צבעוניות.

כתובת: מרחוב טשרניחובסקי, מערב חיפה

7. מנזר הכרמלית סטלה מאריס

אחד מהעליות לרגל המשמעותיות בחיפה, מנזר הכרמלית סטלה מאריס ידוע בציורי הקיר השופעים שלו המתארים את אליהו הקדוש. נבנה מחדש בשנת 1836, לאחר שנהרס בקרב נפוליאון והעות'מאני, הוא כיום אחד הצליינים החשובים ביותר עבור תושבי ישראל המקומיים. זה מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של המדינה. מוזיאון מעניין נמצא בחדר הסמוך לכניסה למנזר בו תוכלו לחקור וללמוד עוד על המנזר. לאחר סיור במוזיאון תוכלו לפנות למערת אליהו, שנמצאת בסמוך למנזר.

כתובת: מחוץ לרחוב טשרניחובסקי, מערב חיפה

מנזר סטלה מאריס

8. פלאפל הזקנים

חיפה לא רק מפורסמת באתרים מדהימים שלוקחים אותך לטיול בעבר, אלא היא אחת הערים הטובות בארץ המגישה את המטבח הישראלי האותנטי ביותר, שללא ספק טעים. אם כבר מדברים על המטבח הישראלי, פלאפל הוא האהוב על כולם והוא משהו שבהחלט אסור לפספס בחיפה. פלאפל הזקנים היא המסעדה הוותיקה בעיירה המגישה את הפלאפל הטעים ביותר. תצטרכו להמתין בתורים ארוכים מכיוון שיש אלפי אנשים המבקרים במסעדה זו לפלאפל הטוב ביותר של העיירה. טעם הפיתה עטוף את הפלאפל הפריך עם כתם טחינה קטן (משחת שומשום) בוודאי ישאיר אתכם פעורי פה. הקפידו לבקר במסעדה זו מכיוון שהיא אחד המקומות המפורסמים לבילוי בחיפה.

כתובת: רח' ואדי 18, חיפה, ישראל

קרא גם על חוף אכזיב (בננה ביץ') כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מה זה קלינאי

 מה זה קלינאי תקשורת

קלינאי תקשורת, הידוע גם בתור פתולוג בשפה הדיבורית (SLP), הוא איש מקצוע בתחום הבריאות המתמחה באבחון וטיפול בהפרעות תקשורת. הפרעות אלו יכולות להשפיע על האופן

מערות

יציאה דרך מערות בית גוברין

מערות בית גוברין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן מהאתרים האייקוניים והמסקרנים בישראל. מערות עתיקות מעשה ידי אדם אלה, השוכנות בתוך הגן הלאומי בית גוברין-מרשה,

נופי מדבר

מסע אל הלא נודע: נופי מדבר הנגב

כשמדמיינים את ישראל, לעתים קרובות עולים בראש חזיונות של ערים עתיקות, אנדרטאות קדושות ושווקים תוססים. עם זאת, חבוי בחצי הארץ הדרומי נמצא יעד מסקרן לא

דילוג לתוכן